Om mig

Mit billede
Jeg hedder Malene og jeg bor i Hjerting ved Rødding, sammen med min mand Jacob, vores lille Isabella, og Camilla og Simone, som jeg har fra mit første ægteskab. Derudover tæller familien også vores Dansk-Svenske gårdhund Molly. Jeg har tidligere prøvet kræfter med en del spændende jobs, jeg har blandt andet været sælger, hjemmehjælper og fængselsbetjent, men i dag er jeg desværre førtidspensionist. Jeg prioriterer mine kræfter på livskvalitet og på min familie, og jeg bruger haven både som genoptræning og til at være meditativ og kreativ i.

lørdag den 31. december 2016

Godt nytår


Så er der ikke meget tilbage af 2016, og jeg vil ønske alle et godt og lykkebringende nytår. 


Til at følge mig stort set overalt, i det nye år, har jeg fået lavet en helt personlig kalender, med billeder hver uge, dels af haven, men også af min mand, mine piger, og "pigernes" heste, samt enkelte andre billeder. 

Kalenderen er i en ret god kvalitet, og fås i flere forskellige størrelser. Man vælger desuden selv hvilken måned kalenderen starter og slutter i, så det er ikke for sent, hvis du også vil have en personlig kalender. 
Jeg har bestilt min her: https://www.photobox.dk/

Jeg har desuden købt en kalender til hver af de store piger, samt et personligt krus med billeder af hesteoplevelser, som pigerne har haft hos Gitte. Det var en julegave til hende. 
Jeg bestilte det hele mandag den 28. november, og troede der på den årstid ville gå evigheder, før det blev min tur, til at få mine varer trygt og leveret. Men allerede knap 14 dage senere, fik jeg alle varerne leveret direkte til døren. 



8 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår, Malene.
    Med sådan en kalender er der jo nemt at holde styr på haveaftaler og alle de andre vigtige ting i livet.
    Håber vi ses i 2017.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.
      Ja, jeg er faktisk dybt afhængig! Jeg kan ikke huske hvad jeg skal hverken i dag, eller i morgen, hvis ikke jeg kigger i min kalender flere gange dagligt. Min koncentrationsevne er ikke noget at prale af, efter jeg blev syg.
      Men med min kalender kan jeg holde styr på det, og jeg husker også stadig hviledage. Kalenderen på telefonen giver langt fra samme overblik, for der kan jeg ikke se mine fulde uger pǻ en gang, noget der er vigtigt for mig, så jeg ikke får aftalt for meget.
      Jeg håber også vi ses i 2017. Jeg har tanker om, at invitere til blogtræf i det nye år.
      Knus
      Malene

      Slet
  2. Flot kalender - måske ses vi i løbet af 2017.
    Godt nytår og kom godt ind i det.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth.
      Ja, jeg håber jeg kan komme med over til dig, hvis du holder blogtræf igen i år. Og jeg håber vi ses i Geografisk have....
      Jeg regner også med, jeg holder blogtræf i min have i år. Jeg skal bare lige have fundet ud af hvornår jeg gør det bedst. Det vil da være dejligt, hvis du også kan finde tid til det.
      Sidste år var det sjovt vi også løb ind i hinanden hos JAS, selvom det var ganske kort.
      Knus
      Malene

      Slet
  3. Godt nytår, Malene. Måske render vi ind i hinanden igen i 2017.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie.
      Tak i lige måde.
      Ja, det kan være. Det vil jeg håbe vi gør, så vi kan lære hinanden bedre at kende.
      Knus
      Malene

      Slet
  4. Ja den må jeg have lavet, men bliver først til næste år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg skal i hvert fald have en personlig kalender igen. Jeg er bare SÅ glad for den:-)

      Slet