Om mig

Mit billede
Jeg hedder Malene og jeg bor i Hjerting ved Rødding, sammen med min mand Jacob, vores lille Isabella, og Camilla og Simone, som jeg har fra mit første ægteskab. Derudover tæller familien også vores Dansk-Svenske gårdhund Molly. Jeg har tidligere prøvet kræfter med en del spændende jobs, jeg har blandt andet været sælger, hjemmehjælper og fængselsbetjent, men i dag er jeg desværre førtidspensionist. Jeg prioriterer mine kræfter på livskvalitet og på min familie, og jeg bruger haven både som genoptræning og til at være meditativ og kreativ i.

søndag den 16. juni 2019

instagram

Hej alle.
Jeg er fulgt med de fleste andre havebloggere over på andre medier.
Du kan følge mig på instagram og på facebook.
Begge steder hedder jeg stadig Lad Romantikken Blomstre.
Det giver mig mulighed for lynhurtigt, at fortælle om de haveoplevelser jeg har.... lige nu.
På den måde kan jeg nå at fortælle mange flere forskellige ting.
Til gengæld får du ikke brug for en hel kande kaffe til mine lange romaner......
Hvis skrivelysten tager overhånd, kan det måske være det kan komme i bogform istedet for..... på sigt. Hvem ved.... måske! :-D Lige nu har jeg dog ikke så meget gang i det.
Vil du i kontakt med mig, kan det også ske på mail:
malenefajensen@gmail.com
Vi skrives ved.
Venlig hilsen
Malene Fallesen Jensen

PS. Jeg har selvfølgelig stadig åben have efter aftale. Det kunne være hyggeligt, hvis vi ses.

9 kommentarer:

  1. Fint du skriver det Malene,så vi ved det.
    Der ser du ikke meget til mig, jeg holder mig til bloggen, så kan du til gengæld nyde en kop kaffe, mens du kigger på mine billeder på bloggen.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg får åbenbart ikke notifikationer fra bloggen mere. Det er da mærkeligt, er det ikke?
      Ja, jeg kan jo lige så godt melde ud, når jeg når til en erkendelse.
      Jeg kigger selvfølgelig fortsat forbi din blog i ny og næ, det lover jeg. Det er klart. :-)
      Knus og kram
      Malene

      Slet
  2. Måske får du alligevel lyst (eller vel snarere: kræfter) til at lave et lille blogindlæg en gang imellem - det er nu så hyggeligt.
    Jeg slår jo selv mine folder på IG, men ikke fordi jeg ikke vil blogge mere, men fordi jeg på IG kan skrive om alt muligt andet end have også.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla.
      Ja, din analyse er helt korrekt. Det kniber med overskuddet og jeg har heller ikke ret meget fred og ro, når det bliver eftermiddag og aften. Mine aftener er simpelthen blevet for korte. I løbet af dagen vil jeg jo ud, når jeg kan. I øjeblikket halser jeg bagefter, med mange projekter, fordi haven i den grad bærer præg af, at jeg intet kunne hele sidste sommer. Samtidig har vi husprojekter nok til de næste mange år, som vi vil have lavet i år. Så der er bare nok, der tager min tid. Jeg læser selvfølgelig gerne med også hos dig, når jeg i ny og næ sætter mig med det.
      Knus og kram
      Malene

      Slet
  3. Den, der læser dette vidnesbyrd i dag, skulle fejre med mig og min familie, fordi det hele startede som en vittighed for nogle mennesker, og andre sagde, at det var umuligt. Jeg hedder Eva Hovmand Skjøtt og er fra Hadbjerg, Arhus, Danmark, men jeg flytter til København med min mand. Jeg er heldigvis gift med to børn og en dejlig mand. Der skete noget forfærdeligt med min familie, jeg blev kræftpatient, og min mand tog børnene væk og forlod huset, fordi jeg ikke kunne passe godt på mig selv og familien. Det lykkedes mig i ni år, ingen mand at støtte mig til at passe godt på mig. Jeg prøver at sende en testmeddelelse til min mand, men hun forhindrer mig i at tale med ham. Jeg prøver at tale med hans ven og hans familie, men jeg ved stadig, at nogen kunne hjælpe mig, og jeg har sendt anmodningen senere til så mange virksomheder, men stadig Ring ikke til mig, indtil en trofast dag kommer, som jeg aldrig vil glemme i mit liv . Da jeg mødte en gammel ven af ​​mig, som jeg forklarede alle mine vanskeligheder, og hun fortalte mig om en fantastisk mand, der hjalp hende med at få et godt job hos Coca cola-selskabet, og han fortalte mig, at det var en caster-charme, men jeg er en person, der aldrig tror på fortryllelse, men jeg besluttede at prøve det, og jeg kontaktede ham via doctorosagiede75@gmail.com. Han instruerede mig og viste mig, hvad jeg skulle gøre i disse tre dage efter lanceringen af ​​trylleformularen. Jeg fulgte alle instruktionerne og gjorde, hvad han bad mig om at gøre godt. Drosagiede sørg for, at alt gik godt, og min mand ville se mig igen efter det vidunderlige arbejde Drosagiede. Min mand ringer til mig med et ukendt nummer og undskyldte, og han fortalte mig, at han virkelig savner mig, og at min mand kom hjem med børnene. Og efter to dage kaldes et firma, som jeg har sendt mit takkebrev, nu er jeg den eksemplariske virksomhedschef her i USA. Jeg anbefaler, at hvis du har problemer med at komme tilbage din eks eller helbrede dig for sygdomme som hiv og kræft, så send en besked til denne e-mail: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og du får det bedste resultat. Tag ting for givet, og det vil blive taget væk fra dig. Jeg ønsker dig det bedste.

    SvarSlet
  4. Hej venner, jeg hedder Jørgensen Sørensen, jeg er fra Herning Danmark, jeg er her for at sprede de gode nyheder til de nødlidende. Jeg var deprimeret, da min kone forlod mig efter en anden mand, fordi jeg blev bedt om at stoppe med at arbejde, fordi jeg havde kræft, og jeg blev knust . Hun fjernede min eneste datter, så min eneste mulighed var at dø, jeg forsøgte at ringe til hende, men hun ignorerede mig, jeg sendte hende tekstmeddelelser og pludselig svarede hun og bad mig om ikke at ringe eller sms hende mere, så en dag kommer jeg i kontakt med en min ven på facebook og jeg forklarede alting for ham, og han fortalte mig også, at han havde de samme problemer før, og han introducerede mig for en stavebesøg kaldet Drigbinovia, han sendte mig sine personlige e-mail-kontakter doctorigbinovia93@gmail.com Jeg kontaktede ham og han svarede mig hurtigt forklarede jeg mine problemer for ham, og han sagde, at jeg ikke skulle bekymre mig for, at han havde gjort det for så mange mennesker, at jeg er en mand, der aldrig troede på stave, men jeg besluttede at prøve det, han forsikrede mig 24 timer om at lade trylleformularen og helbrede mig også mod kræft og få mig et bedre job, og pludselig sendte han mig medicinen mod min sygdom, jeg tog det bare 2 dage, og jeg var fri, jeg troede aldrig på mine øjne næste dag, nogen bankede på min dør og jeg var ikke forventede nogen den dag pludselig var det min kone, hun bur St i tårer, og jeg kunne ikke bære det, hun bønfaldt mig og bad om min tilgivelse straks. Jeg modtog et opkald fra mit firma, hvor jeg havde arbejdet i årevis, jeg blev forfremmet som manager for GFNorte comapny i Danmarks by. Hjælp mig med at takke Drigbinovia for genoprette alt, hvad jeg har mistet før, så vil jeg rådgive enhver, der har behov for hjælp til at kontakte Drigbinovia, du kan også whatsapp ham på hans personlige nummer +2348144480786 må Gud velsigne dem, der tager tid at læse dette vidnesbyrd held og lykke

    SvarSlet
  5. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    SvarSlet
  6. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    SvarSlet